Syeera Adnin
Little Star !


Hello im NUR SYAHIRA ADNIN. But you can call me Syeera or Iera for short . Do behave yourself and i'll behave myself !
Facebook | Twitter


One Little Two ..

Story About


Lastnight ..


Sweet Dreams ..
Skin By SyaraViolet
Basecode By LetthaKyra
images HusnaFarryn
Best view in Google Chrome
FRIENDS ;)
Saturday 17 December 2011 | 03:14 | 0 stars



hye hampa semua .entry aku kali neh aku nak kongsi pasai FRIENDS !acewah ,superwoman pun ada friends gakk kaa ?of course laaa kan .walaupun sebelum neh ,aku merasakan diri aku kosong tanpa TEMAN SEGELINTIR,and teman teman aku mengelakkan diri MEREKA dari aku ,aku boleh meneruskan hidup aku seperti biasa jugak kerana aku mempunyai keluarga yang sangat aku sayangi dan jugak kekasih yang amat aku cintai .mereka ini lah banyak memberi kegembiraan dan keriangan kepada aku semulaa .yaaa ,aku sudah masak dengan perangai orang sekeliling aku .memang betul orang kata KAWAN SEJATI MEMANG SUKAR PAYAH NAK JUMPAA !uke ,stop laa cerita pasai neh .benda dah lepas and aku pun malas nak ingat kisah kisah tuh .aku pun sudah tutup kisah tuh .but still have in my memories about this .aku takan lupa apa yang HAMPA buat dekat aku walaupun aku buka kisah baru !


aku sudah jumpa kawan kawan aku yang cukup baikk bagi diri aku .MEREKA sentiasa ada bersama aku walaupun aku susah and senang .MEREKA jugak sering membuat aku ketawa besar !MEREKA jugak megambil berat pasai aku !MEREKA jugak mempertahankan aku walaupun aku dicaci and dihina segala-galanya !MEREKA jugak sanggup dihina bersama ,demi KAWAN SEJATI .MEREKA jugak sanggup kongsi satu pinggan kerana MEREKA tidak mau aku kelaparan !and MEREKA jugak ,adalah segala-galanya bagii aku .aku telah bukak buku baru aku dengan MEREKA inii .THEY ARE THE BEST ! 
i hope we are can to be a best friends forever and ever ;D
*ku mohd rashyadi b ku ahmad*


| Newer Post