Syeera Adnin
Little Star !


Hello im NUR SYAHIRA ADNIN. But you can call me Syeera or Iera for short . Do behave yourself and i'll behave myself !
Facebook | Twitter


One Little Two ..

Story About


Lastnight ..


Sweet Dreams ..
Skin By SyaraViolet
Basecode By LetthaKyra
images HusnaFarryn
Best view in Google Chrome
Sunday, 22 January 2012 | 01:34 | 0 stars
mustache tuh ,tak tahan !!hahaaa ;D

hye everyone !assalamualaikum ,salam sejahtera and selamat petang .uke !title iera kali neh agak jiwang sikit nuh .dengaq lagu pun tahu kan kan .hewhewhew ;I agak-agakkan iera jiwang sikit pada petang neh tapa tak ?sebenarnya iera nak luahkan benda neh lama dah ,tapi tidak kesampaian .tup tup tup ,petang neh boleh jugak iera nak jiwang sikit sikit .tapa kan kan ? :I ,btw ,sebelum nak mulakan cerita ,tengok mustache iera .hahahahaaa .lawa kan ? errr -,-' .tengok laaa ,muka yang agak tak suci ,yang agak tak kotor tuh .pelik kan ?iera bukan lawa macam hampa semua .smileeeee ;DD



ukee ,hampa semua pernah kecewa kan dengan namanya C.I.N.T.A .seperti iera jugak laaa .iera neh bukan seorang yang romantis ,yang pelbagai laaa pasal C.I.N.T.A !iera pun insan yang lemah .hmm ,dah dah .uke iera mulakan cerita k .al-kisah ............................

memang betul orang kata ,CINTA boleh membutakan kitaa ,
cinta jugak boleh membuatkan kita lupa segalanya ,
disebabkan namanya CINTA jugak mampu membutakan mata kita sehingga kita lalai dengan ILAHI ,
cinta jugak dianggapkan sebagai SYURGA CINTA ,that's why ,orang mengatakan CINTA ITU INDAH .
kerana cinta ,kita sanggup berubah ,
kerana cinta ,kita sanggup melakukan apa jua ,kata bak pepatah "gunung berapi sanggup ku tempuhi kerana kamu ,sayangs" ,
kerana cinta jugalah ,kita sanggup merana .

sayangs ,pernahkah kamu perasaan ,bahawanya ,iera amat mencintai awak ?
tapi kenapa kita tidak seperi dulu ?
dimanakah awak sekarang ?

kerana cinta ,kita sanggup meredah hutan dan lautan yang amat dalam ,
kerana cinta  ,kita sanggup memepertahankan orang yang kita sayangi ,
kerana cinta ,kita sanggup membahagiakan awak walaupun kita sedang kesusahan ,
kerana cinta jugak ,kita sanggup menitis air mata demi orang tersayang ,
semua ini kerana cinta !C.I.N.T.A !
why CINTA ?apa yang istimewa tentang CINTA neh ?
try ask yourself ...... ;D


p/s ;aku sayang dia ,tapi aku tak pandai nak luahkannya .hmmm :(


Older Post | Newer Post