Syeera Adnin
Little Star !


Hello im NUR SYAHIRA ADNIN. But you can call me Syeera or Iera for short . Do behave yourself and i'll behave myself !
Facebook | Twitter


One Little Two ..

Story About


Lastnight ..


Sweet Dreams ..
Skin By SyaraViolet
Basecode By LetthaKyra
images HusnaFarryn
Best view in Google Chrome
terima kasih sayangs :')
Sunday 29 January 2012 | 01:21 | 0 stars
 

pada ,23.1.2012 ,start dalam pukoi 6.00pm ,aku dengan si dia ,memang tiada apa-apa hubungan dah !selama 2tahun lebih kita berkawan sehinggakan mempunyai angan-angan yang agak tinggi ,tetapi hanya disebabkan masalah "keluar" sahaja ,kita tiada jodoh sudah .terasa pelik kan ?bak kawan aku kata ,memang !laki suka buat begitu dekat perempuan ,.apabila susah baru mai cari kitaa .tapi awak tak begitu kan .saya tahu ,awak ada problem sikit kelmaqin ,sebub tuh awak membuat keputusan gitu .aku pun bodoh ,pi kata 'kita putus' tuh .silap aku jugak :'(

apa kan daya ,bak orang tua kata jodoh tak kesampaian .uke ,memang khilaf aku .aku ego ,aku tak tahu nak merhargai dia ,memang silap aku .aku mengaku !memang selepas kes tuh ,dia tak contact aku ,tapi aku dapat new message dari dia .nak tahu apa dia kata .dia kata 'dia aku menyayangi ku sehingga dia mati .dia jugak mengatakan yang dia akan menunggu aku' .dia mahu mencapai cita-cita dia dulu ,then baru mahu mencari aku' ,jangan risau *** takan cari perempuan lain .only u in my heart and my mind .tersebak aku bila baca message tuh .air mata jatuh dap dap jaa time tuh .betapa bodohnya aku waktu itu .memang kami sekarang tak boleh terima kenyataan tentang perpisahan kami neh .tapi aku merasakan mybe tuhan merasakan kami dua perlu bersendirian buat seketika .

apa apa pun ,syera harap awak dapat mencapai cita cita awak tuk berada di atas kapal .berlayar merata dunia .kan itu yang awak impikan dari kecik .btw ,u name still in my heart because u only man change our my life . :')



thanks ,sebub berada di hidup saya selama 2tahun3bulan ini .i hope u can search anyone woman ,but please don't leave me in your heart .


Older Post | Newer Post